Persoane interesate

PUSTIU

PUSTIU
HERA MARIANA

sâmbătă, 29 august 2009

FLORI ALBE



De ce sunt florile mele albe?



Criza financiara, pentru mine, a inceput mai demult...Asa ca daca am vrut sa pictez si nu mi-am permis sa dau bani pe culori de ulei, am folosit ce aveam in casa si am cumparat ce se putea gasi mai ieftin: oje si lac de unghii, vopsea de piele"sigmaron", pinzele vechi,de ani de zile, gata date cu clei de oase, si am pictat ca sa imi intru in mina. Cind am terminat pinzele din stoc, am luat la rind sticla din casa: luminatoarele, apoi geamurile care fusesera la ferestre si nu le-am aruncat cind am pus termopane. De aceea, unele mici tablouri sunt alb-negru, dar pentru mine au o valoare sentimentala mai mare decit va puteti imagina...
Pictura cu ce am avut...

Niciun comentariu: